Leon, katter, klantiga Eira!!

Nu är jag med bästa Eira hos henne:)
Hon skriker och gör illa sig hela tiden...
Eira: Aurora jag packar ner en haklapp till dig! Hahahaha
Jag: Hahaha okej visst:P... Menar du allvar??
Eira: Näää :P... AAAJJ J*vla haklapp!!!!
Jag:..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!
Här kommer lite bilder:


Obs! Hornet är upphittat!






(stolt fotograf...) det blev kanske inte såå snyggt men ändå =)

Idag hade vi debatt i skolan... Jag var dommare och Eira & Alex debatterade mot varann om "att äta eller inte äta kött"!.
På tal om skolan så var ju jag med Elis och Danni igår!
Och hon hade berättat för Leon om dockorna så hela skolan vet det och mobbar mig för det :(.. På riktigt alltså!
Jag nästan hatar Leon nu!!

Hatar är kanske ett starkt ord men människan har missbrukat det ordet som många andra ord så att det inte har lika stor betydelse tyvärr.

Men nu ska vi packa till en picknick men Shima (Eiras hund) kommer med några bilder sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0