Skratt, svett och tårar!

Idag gick det väl sådär i skolan.. en vän slog en "kompis" så han gjorde sig jätteilla och fick en liten hjärnskakning så han kommer inte ihåg så mycket av vad som hände,, så jag blev jätteledsen för att han var det :S, men det gick bra :).
För ca 4 timmar sedan gick jag, Dani, Sandra och Sofie tillsammans till discot och jag kom hem typ halv tolv :P.
Det var inget speciellt direkt men det var ju kul! De är ju det ett disco ska va, right?!
Haha och så var det en liten kille som typ gillade mig! Ahaha det var jätte gulligt!! Och så efter ett tag kom en kille som heter typ Rasmus och en kompis till honom och så fort dani såg honom ellet tvärtom slutade hon dansa på stört!! Ahaha! :D
Har tyvärr inga bilder nu., men jag lägger upp några om jag hittar =).
Tjaa jag håller på att däcka så jag tror jag tar och "snark, snark"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0