Snuskigt?? :O

Har varit med Elis och Danni det var jättekul! Han är riktigt schysst alltså :)
Vi hade lite kul med några av Dannis dockor.. Hihihih lite snuskigt kanske men ändå =)
Jag tog några bilder med hennes kamera så jag lägger upp några på Elis och på utsikten från Dannis fönster! (hon bor på 6 våningen)
såg på Dumpa honom och Solsidan efter det och fick några gulliga grejer av mamma!!
Det rosa är små hjärtan som är som badbomber typ, jättegulliga! det andra är ett ljus som luktar jättegott!.
Jag frågade inte ens var hon köpte dom.. :(
Men som sagt så lägger jag upp några bilder från idag så fort Danni har fixat det.
Det är ganska konstigt men jag längtar till skolan imorn!! Men haregott lixom!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0