Twiks!! <3

Jahap då var man här igen då!
Det har inte gått att använda varken datorn eller telefonen i 2 dagar så jag har inte kunnat blogga!
Jag och mamma blev skiit sura haha :P
Varken Eira eller Danni har upp bilderna så jag har inga bilder att lägga ut! :( tråkigt!!
Idag kom jag på hur mycket jag gillade en person så Danni sa till Simon (hennes brorsa) att jag gillar Rasmus! Asså Rasmus är en kille i nian och Dannis & Simons kompis :s
Men jag överlever som alltid xP
Eira ska ju flytta om ni har läst hennes blogg Twiks, det är ju VÄLDIGT sorgligt!
Alex grät och jag med, men man lär sig att inte gråta efter ett tag :)
Ska till Farmor imorn och mina små bröder, då kommer det allt bli bilder!! :P
Mååste käka nu min mage vrålar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0