Älskar Eric Saade!!

Okay jag ger mig, alla Älskar Eric Saade!!.. Jag ger upp!
Detta är inte klokt! Varför får alla älska Eric Saade medans alla skule hata mig om jag gjorde det!!
Nej men jag skoja bara, men ärligt vann han inte någon annan gång?? Asså jag är så ointresserad att jag inte ens kommer ihåg! -.-
¨
Men jag tittade på legally blond 2 också och den är ganska bra faktiskt :)
Den handlar om en blond väldigt tjejig tjej som advoka och är jätte smart men lite på sitt eget sätt :)
Rekomenderar för alla som tror att blondiner är idioter =) och för andra förstås! :)
LÄNGTAR till imorn!! Ska vara med Dani, Elis och KANSKE KANSKE Leon! :))
Elis och Dani är två väldigt kära!! Haha men dom vill typ inte erkänna det :P
Och jag är väl lite kär i Leon...
Hihihi :$
Men nu måste jag gå och kollar på Spider Man sen ska jag nog sova! :PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0